Mi leszel, ha nagy leszel? - Legyél online marketinges!

A pandémia óta hasít az online szektor. Mióta alapfelszereltség lett az okostelefon, és mindenki unalmas perceiben is görgeti a facebook adatlapokat, a marketing is helyszínt váltott. A statisztikák azt mutatják, hogy előbb vásárolunk olyan terméket, amit a közösségi oldalakon látunk, mint a televízióban reklámozott termékeket. Lennél ennek a menő feltörekvő iparágnak a szakembere?

Mit tanul, aki online marketinget hallgat?

Relatíve rövid idő alatt a szakértőjévé válik az internetes hirdetési lehetőségeknek, azaz, hogy hogyan lehet gyorsan és hatékonyan minél nagyobb vásárlókörre szert tenni. Képessé válik egy teljes online marketing stratégia megalkotására. Létre tud majd hozni egy teljes e-mail marketing stratégiát, és használni az e-mail eszközeit az integrált marketing folyamatokban. Online reklám formátumokat jelenít meg, és remekül használja a Google kereső eszközeit, illetve az egyéb internetes keresőket. Egy weblap létrehozása meg se kottyan, ahogy azok népszerűségének a növelésére sem. Feladatkörei közé tartozik az analitikai adatok elemzése, a hatékonysági korrelációk kimutatása és a kampányok tervezése mind a közösségi média felületein.

Forrás: Shutterstock

Mi az a SEO, Google Ads?

A képzéshez szorosan kapcsolódó fogalmak először zavarba ejtőek lehetnek, ha nem tudjuk pontosan, mit is jelentenek.

  • A SEO az egy keresőoptimalizálást takar, ami bizonyos kulcsszavak alapján a keresőmotort beindítja, ezáltal előrébb kerülhet a hirdetésünk a konkurencia marketingjénél. Aki SEO szakértővé válik, az megtanulja meghatározni a weboldal típusait, tudja elemezni ezeket, úgy tud linket építeni és oldalt létrehozni, hogy az életképes és főként látogatott legyen.
  • A Google Ads ezzel szemben egy hirdetési rendszer. A tanultak alapján képessé válik az egyén arra hogy a trendeket elemezze, részletes költségkalkulációt végezzen és ezeket optimalizálja. Megtervezi a hirdetéseket, menő szövegeket ír és meghatározza a kattintási arányt. Ha CTR, CPC, CPM, PCC rövidítéseket olvasol, akkor tudhatod, hogy jó helyen jársz!

Kinek való ez képzés?

Azoknak, akik esetleg már rendelkeznek bármely marketing tapasztalattal, hasznos kiegészítést nyújthat az oktatás. Például offline marketing menedzsereknek, vagy multi cégek marketingesei számára, de akár informatikusok vagy rendszergazdák is látogathatják a képzést. Jelenleg az informatika és a SEO szorosan összekötődik, ennek okán egy ilyen kiegészítő képzéssel még kelendőbb lehet bárki a piacon.

Mindezek mellett természetesen várják azon jelentkezőket is, akik pusztán az online marketing iránt érdeklődnek. A hatékony vállalatirányításhoz napjainkban már elengedhetetlen a megfelelő szakértelem.

Forrás: Shutterstock

Mennyibe kerül ez az innovatív, gyakorlat orientált képzés?

Az árak elég széles skálán mozognak, iskolája válogatja, valamint a képzés hossza és az oktatók is meghatározzák azt. Két szemesztert körülbelül 200 000 forintért lehet elvégezni félévente, míg egy 40 órás online tanfolyam ára 145 000 forint körül mozog.

Milyen végzettség szükséges a jelentkezéshez?

Összesen érettségire van szükséged.

Milyen igazoló oklevelet kapok a tanfolyam végén?

Államilag elismert tanúsítvánnyal jutalmaz a képzőközpont.

Sok helyen kedvezmény jár a diákoknak, valamint azoknak, akik csoportosan jelentkeznek a képzésre.

A képzést ajánljuk mindenkinek, akit érdekel a marketing színes és varázslatos világa, és aki szeretne a médiában jelen lenni, tervezni és kampányolni!

Nem nyerte el a tetszésed ez a képzés? Akkor tekintsd meg a TB ügyintézői és a munkavédelmi előadói képzéseket!